|
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
June
|
Posted: Tue Jun 23, 2009 4:10 pm Post subject: Retribution Paladin |
|
|
Intro:
Onsdag den 12. November. Jeg har været tidligt oppe for at passe skolen i Århus. Er taget hjem til sønderjylland i nærheden af Åbenrå. For sovet ca. 2 timer fra 20 - 22.
Jeg er nervøs og spændt over Wotlk release. Har forberedt mig med 80 timers flask. Flere timers chain mana pots. Drums nok til dage. Nok Scrolls, foodbuff, og sharpening stones. Har 25 quest der på 20min kan afleveres til ca 300k XP.
kommer online kl 22.30 og ser at der er nogle få spillere der allerede er i Borean Tundra og Howling fjord 2 timer før det burde være muligt. http://img41.imageshack.us/img41/1861/wowscrnshot111208222423.jpg
Føler mig irriteret, mit mål er server 1. paladin, og en anerkendt paladin fra serverens bedste guild er allerede igang. Tager til Blockbuster i åbenrå 1 time før kl 24. Finder udaf at først til mølle princippet ikke bruges her, og får derfor først spillet 12:30.
Kommer hjem og flår pakken op med en kraft så voldsom at plastikcoveret også får skade. Kl er ca. 00:54 og jeg er online igen. Har ikke spillet PTR eller researched noget specielt om wotlk. Jeg leveler sammen med min bror Petter, serverens bedste shadowpriest(tilbudt spot i SK-gaming). Vi ser hurtigt at mange til min overraskelse går død kl 5, selv den warlock der er nummer 1.
Vi vil gøre vores bedste og level så hurtigt vi kan gennem questing. Til vores store overraskelse dinger jeg først 73 på serveren, min bror er 2'er. Stilen er lagt, presset er blevet enormt. Nu er der ingen vej tilbage, den her skal hjem. Vi har fået øje på vores nærmeste konkurrent. En priest ved navn Raethryn, anset af de fleste som serverens bedste Holypriest. Til og med en kvinde
Hendes kæreste Brother (nok den mest elitist spiller jeg har mødt), tager det mere casualt, men whisper Petter og mig, ved at sweet talke om hvor usundt det enlig er ikke at sove. Til og med forsikre os om at Raethryn ikke går i seng. Raethryn er hele tiden i nakken på os og det er ikke rart.
Klokken er ca. 06:00 fredag morgen. Jeg tror vi er omkring level 76 og vi får server shut down. Dette knækker Petter, han har været oppe i ca. 33 timer, men kan ikke mere. Han er klar over konsekvensen, Raethryn vil tage priest og undead Feat of strength. Efter at have levet af cola og Hostler er mit hovede bedøvet mod træthed, jeg vil ikke give op.
Men ved lvl 77 starter problemerne, jeg vidste ikke hvordan jeg kom til dalaran. Det tog mig hele 30 min at skaffe flying skillz. http://img41.imageshack.us/img41/1849/wowscrnshot111408130028.jpg
Da jeg bliver 77½ er jeg færdig med Sholazar Basin, har Icecrown og Stormpeaks left. Questhelper bugger, og jeg har absolut ingen idé eller kræfter til at finde nye leveling area's. Komplet tabt med den tanke om at Raethryn som PTR tester ikke har problemer, begynder jeg at grinde mobs i Zul'drak. Petter er stået op, og med et frisk hoved er han klar til at finde en løsning på problemet.
Det bliver K3 i stormpeaks. 5 bars fra 79 er vi gået i stå igen, og Raethryn dinger server first 79. Fuck. Krise. Vi starter at diskutere på ventrilo, hvorvidt PTR er cheat og sandsynligheden for at hun evt. har fået en anden til at level mens hun sov. Efter at have pisket en stemning op kommer løsningen. Instance run Athene style. Jeg speccer prot paladin. Et spec jeg aldrig har spillet.
Gruppen er samlet med level 75-78'er venner. Vi skal lige ind i rytmen og få det til at fungere. Jeg er klar over dette bliver på et hængende hår. XP vælter ind og kl ca. 4 lørdag morgen sker det. http://img8.imageshack.us/img8/1941/wowscrnshot111508041414.jpg
7 min senere dinger Raethryn, og hun er total skuffet og rasende http://img38.imageshack.us/img38/7695/wowscrnshot111508042054.jpg
Whisper vælter ind med gratz, kan ikke scroll back og få alt med så mange er der. Efter 55 timer (70 timer med 2 timers søvn), er jeg så langt ude at min krop ryster og mit hoved er fucked up. Man skulle tro jeg var dødsens træt, men det var jeg ikke. Jeg fik for første gang paranoia for at sove, det var ret klamt.
Fik sovet 9 timer. Vågner op og ser den 3. 80'er dinge ca. 12 timer efter mig. Mission accomplished. Det var det hele værd. Et billede af de førende før jeg går i seng. http://img38.imageshack.us/img38/6965/wowscrnshot111508045252.jpg
Real name: Kent Nissen
Alder: 25 år
Hobby: Løb, cykling, motionscenter, wow, venner.
Arbejde: Lige blevet færdig med mit studie
Karakter info:
Name: Junè
Class: Paladin
Spec: Retribution, 0/17/54. Har divine guardian, der i kombination med bubble reducere raiddmg.
Spillestil: Min rotation er bygget op efter "first come first serve" princippet, der i en Klash situation bliver prioriteret CS -> HW -> DS -> judge -> consecration -> excorsism. mod flere targets prioriteres DS -> consecration først.
De sidste 20 % af en boss fight starter mit mana at blive drænet. Er denne periode lang fx pga. døde dps'er så prioritere jeg Judgement først. Har bindet haste potion til avenging wrath, for at få mest dps ud af min cd. For at udnytte mine cd's best ønsker jeg BL efter 10sec eller efter ca. 2 min fra en fight starter. Dette er dog ikke noget jeg forventer
class information: Holder mig opdateret på elitistjerks efter hver patch. Bruger Rawr til at finde frem til hvad gear setup der maximere mit dps mest muligt. Jeg kan bruge timer på dette program. Har forskellige filer, bl.a. maximal DPS givet alle BiS items.
Jvf. Rawr er mine Stat value: Hit(2,59) -> Expertise(1,97) -> Strength(1,84) -> Haste(1,07) -> Crit(1,02) -> Agility(0,97) -> Attack Power(0,73) -> Armor Penetration(0,72) -> Spellpower(0,19). Der er overraskende mange agility/leather items der jvf. Rawr anses for at være Best in slot. De er bare itemiseret bedre, ved at skære på stamina.
/Played: 116 dage. 36 dage på level 80
Gear:
Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Dunemaul&n=Jun%C3%A8
Har mange items i min bank som jeg skifter ud med når jeg får et nyt item, så jeg har det absolut bedste output dpsmæssigt. Har ringen "Sifs promise(BiS :S)" og trinket "pyrite infuser" i banken.
Bruger JC og BS som proffesion, da det er de bedste proffesions til at maximere mit dps.
Har arbejdet på at skaffe Aesirs Edge uden held, for at reducere mit expertise så jeg kan bruge Sifs Promise. Har også leather bæltet Soul-devouring Cinch for øje. BiS, og det reducere mit hit overcap.
UI: http://img189.imageshack.us/img189/9986/wowscrnshot061709011529.jpg
Guild historie:
Startede min paladin på Dunemaul I guilden "In Flames" hvor jeg var Holy. Raidede der fra ultimo August til ultimo November 2007.
Tog en pause på 1½ måned, hvorefter jeg joinede min brors guild på frostmane "A Few God Fellas". Her blev jeg seriøst skolet som healer, hvor vi i starten af Februar 2008 tog Illidan.
40 dage senere valgte min bror at joine en på daværende tidspunkt world top 20 guild "In excelsis". Jeg følte mig efterladt, og selvom AFGF var en kanon guild valgte jeg at migrate tilbage til Dunemaul og joinede Rigor Mortis.
I RM kendte jeg Co-leaderen IRL, og formålet med at joine en guild der i marts 2008 stadig var på RoS, var for at bygge en guild op der ville gå til tops i Wotlk, hvor jeg skulle være med til at trække guilden fremad.
I Wotlk, var vi en core group some ville være nr. 1, men det lykkedes ikke for os, da officer teamet ikke selv kunne leve op til de forventninger de havde for guilden. Situationen generede mig hele wotlk, hvor jeg nu har valgt at leave guilden, efter 16 måneders tjeneste.
Raid tider: Jeg kan raide alle dage og tider. Serveres der progress, så er jeg meget hardcore minded
Raid erfaring:
Classic: Ragnaros og Onyxia
TBC: Brutallus i 2.4. Føler selv jeg tenderede til det exceptionelle som holy paladin i denne tid. Haste ftw
WotLK: Har været Retribution siden starten. Har healet i ulduar10, da vi ofte manglede healers, men det er ikke et spec jeg mestre 100 % atm.
25 mans:
Yogg Saron heroic easymode. Flame Leviathan taget med 4 man.
Edit: Flame Leviathan 4 towers 24. juni
Efter ca. 5 uger I ulduar, hvor der ikke skete nok på 25 og 10mans plan, valgte jeg at stå for 10mans raid for at prøve nogle hardmodes på offday raids.
Mit team har kørt ulduar i 3 uger, men da jeg ville være nummer 1, krævede det også at jeg havde 10man der var klar. Desværre havde jeg ikke altid det. Den class jeg manglede mest var holy Priest og shaman. 2 absolut vigtige brikker i ethvert 10mans raid.
10mans:
Flame Leviathan 4 towers: server first (før nerf). Erfaring som driver i demolisher, samt koordinering af taktikken.
Deconstructer hardmode (erfaring som healer i et 2healer setup). Paladins der koordinere bubble + hand of protection + divine sacrefice hjælper healers ved Tantrum. Ellers FL healer jeg migselv og andre gennem tantrum
Steelbreaker hardmode (erfaring som healer). Som retribution stod jeg for dispel, med min macro: #showtooltip Cleanse/cast [nomodifier] Cleanse/cast [modifier:shift,target=druidpwnage] Cleanse/stopmacro[nomodifier],
så jeg ikke taber autoattack på mit target mens jeg dispeller.
Kologarn: bruger en macro: /target Kologarn/target Right arm/use Crusader Strike/attack. Det er mere interessant at se maling tørre.
Hodir Hardmode
Thorim hardmode (erfaring som healer i et 2 healer setup)
Freya 3xknocks (Kun taget som healer)
Mimiron p3 27 % wipe hardmode
General Vezax hardmode trys (erfaring som healer), har nogle ideer til hvordan man kan avoid mest mulig damage. Brugen af Bubble + Divine sacrifice + hand of sacrifice, for at absorbe mest muligt dmg hvert 2. min. dog vigtigst i P2. har man som paladin aura mastery, bør den være klar sent i P2, hvor 10 sec med 260 shadowresistcane er handy til at reducere raiddmg.
Jeg har før over vent koordineret hand of salvation rotation på de casters der ligger højt på thread.
Yogg Saron 1 light p3. DPS i P1. dispel I P2. Flash of light heal + lay on hands på melee i brainphase og DPS brain. P3 vurderer jeg situationen. er der nok dps på immortals, køre jeg dps på Yogg, vender mig rundt når han caster og dps'er immortals.
Min DPS: Har desværre kun 1 SS, hvilket er sidste gang jeg raidede 25mans: http://img188.imageshack.us/img188/5613/wowscrnshot061109214621.jpg fra Yogg Saron første gang vi fik ham.
Har noteret mit DPS på bosser hvor det er nemmere at måle. Dog har jeg fået nyt våben, belt, ring og boots siden.
Singel target:
Ignis: 5400 DPS på 4min 11sec.
Vezax: 4800 DPS
multitarget:
Kologarn: 6200 dps på 3min 32sec... EDIT: 6700 24. juni
På de andre bosser hvor der er mere AOE, ligger jeg som regel i top 5.
Hvorfor vil jeg joine Lokes Liste: Jeg søger en guild der er 100 % klar når der skal raides. Jeg har haft rigtig gode erfaringer med at raide med danskere. Jeg føler det giver en bedre synergi.
Hvorfor skal i vælge mig: Jeg er seriøs, jeg læser taktikker og ser youtube for informationer. For at være klar over hvordan bossen er bygget op fase for fase.
Sidste ord: Jeg ansøger som retribution. Skulle der opstå problemer med holypaladins, er det et spot jeg godt kan fylde ud midlertidig. Føler ikke jeg har det flow som jeg engang havde som holy, men med mere praktik kommer det vel nok. Mit holy gear er naxx25/ulduar10 |
|
| Back to top |
|
 |
Bellante Officer

|
Posted: Thu Jun 25, 2009 5:00 pm Post subject: |
|
|
Hej,
Vi har for nyligt valgt af flere årsager at disbande guilden. Held og lykke med din fremtidige wowguild.
mvh
Bellante _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
June
|
Posted: Thu Jun 25, 2009 5:09 pm Post subject: |
|
|
| Det er jeg ked af at høre. Håber i finder hvad i søger |
|
| Back to top |
|
 |
SonofonDJ
|
Posted: Wed Jul 08, 2009 3:06 pm Post subject: |
|
|
Hey M8.
Hvis det er du stadige søger en dansk guild. så prøv gå ind på www.fused.dk.
De står mangler en retri paladin, hvis andre class. jeg vil prøve lykken der... slevom de først skal til starte hardmode 25man nu. men, ser ud til det går, frem af hos dem 
Last edited by SonofonDJ on Wed Jul 08, 2009 3:40 pm; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Bellante Officer

|
Posted: Wed Jul 08, 2009 3:29 pm Post subject: |
|
|
Ellers er der dynamicguild.dk på mazrigos, og der er http://www.thescourge.dk/ på ravencrest  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
wuzyla55
|
Posted: Wed Aug 04, 2010 7:38 am Post subject: Promotional Golf Tools in Succeeding Golf Campaigns |
|
|
Promotional Golf Tools in Succeeding Golf Campaigns
It is easy to grant them as giveaways on your next launching day. I have used the ping g15 irons; it is a good golf clubs. Does it sound comparable to an excellent idea? Most golfers may know that it is important to own good golf clubs such as the taylormade r9 super tri driver. If you're not yet convinced, here are some of their other benefits so you are usually convinced of their marketplace desirability. ishiner |
|
| Back to top |
|
 |
Feritas + member
|
Posted: Fri Aug 06, 2010 11:57 pm Post subject: |
|
|
| SonofonDJ wrote: | Hey M8.
Hvis det er du stadige søger en dansk guild. så prøv gå ind på www.fused.dk.
De står mangler en retri paladin, hvis andre class. jeg vil prøve lykken der... slevom de først skal til starte hardmode 25man nu. men, ser ud til det går, frem af hos dem  |
Ellers er Danish Elite Hodre mega nize vi har nakket Hakkar, men du skal have epics for at joine. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
smartDark Style by Smartor